2015(e)ko apirilaren 24(a), ostirala

Daniela R. eta Cambrils


Kaixo, ni Daniela naiz eta Cambrilsen egon naiz askotan. 

Cambrils iberiar penintsulan dago, bere autonomía erkidegoa kataluna da. 

Ni beti joaten naiz horra eskolako oporretan, asko gustatzen zait horra joatea zeren hondartz polit - polit bat dagoen. 


Oporretan da nire urtebetetzea ordun Cambrilsen ospatzen dut eta nire ama eta aita batzuetan, Portaventurara eramaten zidaten hor era badago uresko parke bat oso dibertigarria eta gainera izurdekin igeri egin ahal duzu. Horra joaten ba zara oso oso ondo pasatuko duzu.

Cambrilsen herri txiki bat dago denda askotekin: izozkiak jateko,arropa erosteko…
Herriaren alboan itsasontzien lekua dago eta polit – polita da.  Kataluña kostaldean dago. Bueno eta hau da Cambrilsen dakidana guztia. (Daniela R.)


2 iruzkin: